2016. február 23., kedd

Visszatértem!

Kedves Naplóm!

Visszatértem! Kemény hónapon vagyok túl, nem véletlen hanyagoltalak. De persze nem felejtettem egy percre sem, hogy itt vársz rám.

Hogy mi is történt az elmúlt hónapban?
Betegség, kórház, hagyatéki ügyek intézése, gyerekek ápolása.... ez még most is tart. Mindig meg van téve, hogy egyszerre betegszenek meg, én meg szakadhatok 3 felé, ha mindegyiket megakarom vigasztalni.

A diéta is borult sajnos, de ugye hiába is akartam volna a kórházban a konyhán leadni a rendelést, valószínű elküldtek volna melegebb éghajlatra! Persze nem is vártam ám!

Miután haza jöttem még egy hétig nem tartottam Főnöki engedéllyel!
De azóta aztán újra szól a verkli.










Ilyen fincsiségeket ettem az elmúlt időszakban! 
Na jó, a tortát kihagytam!
Csak addig tapiztam amíg elkészült!

Anna lányomnak alkottam a 6. szülinapjára. Ennyire szalad az idő! Egyszer csak azt veszem észre, hogy kimarad a suliból is! :) 

Visszatérésnek ennyi elég is lesz talán.

Most pedig ünnepélyesen megfogadom, hogy ezután minden nap írni fogok egy kicsit. Reggelente beszorítom az időmbe.

Reggel jövök! Addig is jó pihenést!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése