2016. január 13., szerda

      Helló Szerda!

                                        Kedves Naplóm!

Tudtam, hogy nehéz lesz! És mennyire jól tudtam.....

Persze ezzel is számoltam, de borzasztó, hogy házisárkány lettem. Cukor elvonási tüneteim vannak, de nagyon komolyan! Már szinte csak lézengek....

A családban köztudott, hogy Kóla-alkoholista vagyok. Most erről tudok a legnehezebben lemondani....
Bár közbe kinézem a gyerekek szájából a finom puha kenyeret. Vajon elérem azt a szintet amikor már verekszem is a jó kis szénhidrátért??? Hát remélem nem!

Egyébként az étrend fantasztikus! Nem hittem, hogy ennyire finomakat ehetek! Megmutatom eddig milyen fincsiket ettem! Figyelj!







Ugye milyen jól néznek ki? Hát még ha kóstoltad volna!

Szerencsére a mozgással nincs gondom, leszámítva a baromi izomlázat! :D De ugye áldozat nélkül nincs siker! Vagy van, de nekem senki nem mondta el?
Hát ezt majd inkább holnap derítem ki a pihi napon!

Most futok gyorsan egy kört a lakásba, guggolással nehezített játék összeszedés, és romeltakarítás!

Hamarosan újra jövök!
Jó éjt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése