2016. március 7., hétfő

És ismét!

Kedves Naplóm!

 Úgy látszik, nem megy ez nekem!
Amint újra belevetettem magam a változtatásba, ismét beteg lettem. Kétoldali tüdőgyulladás.
Egyből ellettem tiltva az edzéstől! Hiába, az orvosnak igaza volt. 39 °C lázzal, nincs az az Isten aki tornázna. Én mitől is lettem volna erősebb!
 Holnap megyek vissza kontrollra, aztán újra kezdem ismét!
A hétvégi mérlegelés szerencsére nem mutatott visszaesést, a súlyom stagnált az elmúlt hónapban.
Tehát nem vagyok menthetetlen helyzetben!

Az persze igaz, hogy ezalatt a program alatt többet voltam beteg, mint az elmúlt évben, de ez nem ok arra, hogy feladjam a terveimet! Ha az első 90 napban nem értem el a - 20 kg-t, akkor majd a következő 90 napban sikerül!
 Nem fogom feladni! Szükségem van a változásra, az új testemre, az új életemre!
Semmit sem szeretnék jobban, mint végre azt látni a tükörben, hogy Én vagyok a testemben!

 Azt ugyan nem tudom még, hogy az életem többi területére miként fog ez kihatni....
Az viszont biztos, hogy a gyerekeknek is jobb, egy boldog, kiegyensúlyozott, egészséges anyuka.

Végre bebizonyíthatom mindenkinek akik lenéztek, és még most is szurkálgatnak, hogy igen is képes vagyok elérni a céljaimat!

Most megyek pihenni, mert az orvos szerint az nagyon fontos!

Nem ígérem, de holnap találkozunk! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése